Tuesday, 13 February 2018

Herba Maharani Jamu Pikat Suami Ikhtiar Hamil

Herba Maharani Pikat Suami Terus Terhamil


PENGUMUMAN PENTING :


Bermula dari 1 MEI 2019, harga Herba Maharani akan dinaikkan dari RM120 ke RM129










http://wasap.my/601110400585

#HerbaMaharani
#HerbaMaharaniMurah
#HerbaMaharaniShahAlam
#HerbaMaharaniPutrajaya
#HerbaMaharaniCyberjaya
#HerbaMaharaniDamansara
#HerbaMaharaniPerak
#HerbaMaharaniKedah
#HerbaMaharaniMelaka
#HerbaMaharaniJohor
#HerbaMaharaniSarawak
#HerbaMaharaniSabah
#HerbaMaharaniBrunei
#HerbaMaharaniIndonesia





SEJARAH ASAL USUL HERBA MAHARANI









































Berasal dari Dinasti Tang. Herba Maharani ini juga dikenali sebagai Te Zhi Bai Feng Wan (bfw), bai feng wan bermaksud pil merak putih, manakala Te Zhi adalah sempena nama Maharani yang mengamalkan pil ini. Pil ini di rekodkan kemudiannya sebagai ilmu dan rahsia kecantikan awet muda yang terhebat pada zaman Dinasti Ming .Waktu itu, ia hanya digunakan oleh keluarga maharaja sahaja.Kemudiannya , Syarikat Tong Ren Tang yang berpusat di Beijing telah mendapat hak menjaga rahsia ramuannya lebih 350 tahun yang lalu. 

Semasa pemerintahan Dinasti Qing, pakar dari hospital maharaja telah melakukan kajian terhadap kandungan herba ini dan kemudian telah melantik Tong Ren Tang sebagai pembekal tunggal kepada kaum kerabat maharaja. Malahan Maharani Ci Xi sendiri mengambil makanan tersebut sebagai penyubur dan awet muda. Seterusnya Tong Ren Tang Te Zi Bai Feng Wan sehingga hari ini telah dipamirkan dalam muzium Istana Larangan di Peking.

Menggabungkan 16 jenis ramuan bernilai yang membantu menguatkan badan dan baik untuk mereka dengan badan yang lemah, mudah rasa letih dan menghadapi masalah wanita seperti kesakitan haid. Ginseng, Concha Ostrea Gigas, Radix Angelica Sinensis dan herba-herba tradisional Cina lain juga menambahkan tenaga & darah, melegakan kesakitan haid, menghilangkan keletihan dan banyak lagi khasiatnya.

Maharani ini telah dinobatkan“Produk Terkenal di China” pada tahun 1994 dan diiktiraf “Spesis Ubat Herba yang Terpelihara” pada tahun 1998.


Pil Maharani sebenarnya sudah dikenali serta menjadi pilihan kaum wanita sejak zaman nenek moyang kita lagi. Sesuai untuk wanita setiap peringkat umur dari anak dara, ibu dan nenek. (20thn - 80thn).



Diluluskan Oleh Kementerian Kesihatan Malaysia – MAL 20014419T. Disahkan Halal oleh Pertubuhan China Islamic Association. (salah satu badan Islam luar negara yang diiktiraf oleh JAKIM).

Alkisahnya, herba ni diilhamkan daripada seorang gundik di raja kepada Maharaja Cina di zaman dahulu kala. Maharaja yang tersohor ini mempunyai terlalu ramai gundik ibarat satu hari satu gundik. Oleh kerana terlalu ramainya bilangan gundik Maharaja ini, diriwayatkan bahawa si gundik yang seorang ini telah menyelinap masuk dan memotong giliran gundik-gundik diraja yang lain (sebab kalau betul-betul ikut giliran memang berkurun lamanya giliran si gundik ni). Setelah berjaya mempersembahkan dirinya kepada Maharaja, si gundik kembali ke tempat tinggalnya dan menjalani kehidupan normal seperti gundik-gundik yang lain.


Keesokan malamnya, hulubalang-hulubalang dititahkan oleh Maharaja untuk mencari si gundik ni untuk mengadap Maharaja. "Dah kenapa pulak?", detik hati si gundik ni. Si gundik pun pergilah mengadap Maharaja dan alangkah terkejutnya si gundik ini apabila mengetahui yang Maharaja berkenan untuk  berjumpanya pada malam kedua. Apa lagi, terperanjat berukla si gundik ni. Seperti biasa, setelah selesai menaburkan khidmat baktinya, si gundik kembali ke tempat tinggalnya dan menjalani kehidupan seperti biasa semula.



Pada keesokkan harinya, si gundik ini sekali lagi dititahkan mengadap Maharaja. Dalam hati kecil si gundik ni berbisik "Eh, orang tua ni dah kenapa? Nak aku lagi? Biar betik?". Persoalan yang sama juga tidak hanya difikirkan oleh si gundik, malah hulubalang-hulubalang, tukang-tukang kebun, pembesar-pembesar istana serta gundik-gundik yang lain. Dan kejadian ini terus berlaku berulang-ulang kalinya. Dek kerana kekerapan Maharaja meminta perkhidmatan si gundik ini, situasi itu telah menyebabkan timbulnya perasaan jeles kepada gundik-gundik yang lain. Setelah disiasat dan dikaji selidik, akhirnya ketahuilah seluruh warga istana bahawa si gundik yang bernama Te Zhi ini telah mengamalkan pengambilan herba Bai Feng Wan yang kemudiannya di guna pakai di istana.

Apakah herba Bai Feng Wan ni? Herba ini khusus dihasilkan untuk mengekalkan keremajaan dan kecantikan, melewatkan penuaan dan menjaga kesihatan. So, disebabkan si gundik Te Zhi ni mengamalkan pemakanan herba ni, tu yang Maharaja asyik kemaruk nak ke dia je. Dan akibat kekemarukan si Maharaja terhadap si gundik Te Zhi, akhirnya termengandungla Te Zhi. Selepas 9 bulan, Te Zhi pun melahirkan seorang bayi lelaki. 


Di ceritakan semasa anak Te Zhi berumur 8 tahun, Maharaja jatuh gering dan mangkat. Oleh kerana anak-anak Maharaja bersama Permaisuri adalah semuanya perempuan, maka anak Te Zhi diangkat menjadi Maharaja dan sekaligus menjadikan Te Zhi sebagai Maharani (ibu kepada Maharaja).



Katanya Te Zhi mangkat pada umur 90 tahun dan...... masih belum menopaus (putus haid). Hormon estrogennya masih membuat pengeluaran. Seriously????



DALAM USAHA NAK ANAK?





Kenapa anda perlu ikhtiar hamil dengan herba maharani?


Herba Maharani banyak membantu mengurangkan pelbagai masalah wanita punca kepada sukar hamil, antaranya:-


1. Masalah haid tak teratur

2. Masalah senggugut, keputihan dan kekuningan
3. Anti bakteria (sekitar faraj)
4. Melegakan sakit pinggang, sendi dan lutut
5. Melegakan Migrain dan angin dalam badan
6. Menguatkan fungsi hati dan buah pinggang
7. Melegakan asma
8. Menghilangkan bau mulut 
( terutamanya waktu pagi )
9. Baik untuk pesakit Diabetes 
( untuk kencing manis )
10. Menyelesaikan masalah buasir
11. Meningkatkan nafsu dengan merangsang hormon Estrogen, Progesterone & Androgen ( Hormon Seks )
12. Memberi kepuasan pada pasangan  
13. Menyuburkan dan menjadikan awet muda
14. Mencantik, menegang dan melicinkan kulit
15. Menaikkan seri muka menjadikan kulit 
kemerah-merahan
16. Menegangkan payudara
17. Menghilangkan kelesuan dan muka pucat
18. Melambatkan proses menopous
19. Menguatkan antibodi
20. Melancarkan peredaran darah
21. Menghilangkan perpeluhan pada waktu malam
22. herba terbaik semasa berpantang mempercepatkan pengecutan rahim
23. Menambah darah semasa bersalin
24. Menguatkan otot-otot rahim dan peranakan
25. Memperbanyakkan pengeluaran susu badan selepas melahirkan
26. Menghilangkan urat timbul
27. Mengimbangi tekanan darah
28. Meningkatkan kecerdasan minda
29. Membantu ikhtiar mendapatkan zuriat 

Wahh!! nampak tak? 

Banyak sangat kan manfaat dan kebaikan herba Maharani ni. 
Dan kebanyakannya yang mencari Herba Maharani ni dalam usaha untuk mendapatkan zuriat. 
Alhamdulillah, akak pun makan Maharani ni sebelum hamil. 
Dan ramai juga yang berjaya hamil dengan pengambilan herba Maharani.


KEGUNAAN LAIN HERBA MAHARANI

Selain dari untuk Hamil, banyak lagi kegunaan Herba Maharani, antaranya :-


1) ANAK DARA/BUJANG

-Membantu untuk menghilangkan masalah senggugut
- berkesan untuk masalah keputihan 
- masalah kitaran haid yang tidak teratur.

2) WANITA BERKAHWIN

- Meningkatkan kadar metabolisma 
- Badan tidak mudah lesu
- Sentiasa bertenaga
- Memberikan lebih kepuasan bersama pasangan

3) WANITA BERPANTANG

- Membantu menguatkan otot-otot rahim dan peranakan 
- Mempercepatkan penyembuhan luka dalaman
- Mengecutkan rahim dengan cepat
- Memberikan tenaga
- Membantu tambah darah
- Membantu Hilangkan Pucat Muka

4) WANITA SEDANG IKHTIAR HAMIL

- Untuk menyuburkan rahim wanita.

5) WANITA MENOPOUS

- Membantu supaya kelancaran darah ke seluruh badan
- Mencegah osteoporosis
- Memberi keanjalan kulit 
(payudara, ovari, perut dan pinggul)

RAMUAN HERBA MAHARANI


Dikombinasikan lebih dari 20 jenis ubat tradisional yang berharga iaitu:-


- Wuji/Pati Ayam Hitam 

- Concha Ostrea Gigas
- Cornu Cerves Nippon
- Radix Astragalus Membanaceus
- Radix Panax Ginseng
- Rhizoma Cyperus Rotundus
- Radix Angelica Sinensis
- Radix Paeonia Lactiflora
- Radix Rehmannia Glutinosa
- Rhizoma Ligusticum Chuanxiong
- Radix Salvia Miltiorrhiza
- Rhizoma Dioscorea Opposita
- Radix Giycyrrhiza Uralensis

PATI AYAM HITAM di dalam Herba Maharani mengandungi Carnosine Anti Oksida yang membina tisu otak dan otot. Ia juga membantu untuk memperkaya darah dalam badan. Superfood ini telah digunakan selama lebih 1000 tahun di dalam perubatan Cina.


Carnosine adalah gabungan asid amino, beta-alanine dan hisditine. 


KELEBIHAN CARNOSINE :-


- Melindungi sel-sel dalam badan daripada radikal bebas yang merbahaya

- Anti penuaan. sel-sel badan yang diberi Carnosine kelihatan lebih muda jika dibandingkan dengan sel-sel badan yang tidak diberi Carnosine. Carnosine juga melindungi protein sel ( cellular protein ) dengan sebarang kerosakan.
- Meningkatkan daya ingatan. Memori lebih kuat. Mengurangkan risiko kepada nyanyuk dan mudah lupa.
- Membantu menstabilkan emosi. Tak mudah rasa tertekan dan mengurangkan rasa nak marah.
- Menstabilkan sistem imunasi badan. Carnasine menurunkan sistem imunasi yang berlebihan. Dalam pada masa yang sama, Carnasine meningkatkan sistem imunasi yang rendah.
- Menurunkan paras gula dalam darah, sesuai untuk pesakit kencing manis.
- Menyembuhkan luka dengan lebih cepat
- Melancarkan perjalanan darah
- Mengurangkan tekanan darah tinggi melalui pembukaan salur darah
- Carnosine adalah non-toxic dan sangat selamat untuk diambil.

CARA PENGAMBILAN HERBA MAHARANI


Cara makan Herba Maharani yang disyorkan buat pertama kali adalah 25 biji sehari. Mulakan makan Herba maharani pada hari pertama selepas period 

( datang haid ).

Masa terbaik untuk makan Herba Maharani ialah pada waktu pagi sebelum sarapan. Nak ambil pada waktu malam sebelum tidur pun boleh.


Makan mestilah bersama AIR SUAM.


Herba Maharani mungkin agak panas bagi sesetengah orang terutamanya yang tidak pernah makan pil herba sebelum ini. 


Sebaiknya mulakan dengan 25 biji dahulu, dan jika rasa panas kurangkan dos kepada 10-15 biji.

Kalau badan serasi, boleh teruskan pengambilan sehari 25 biji atau 50 biji.

http://wasap.my/601110400585

#HerbaMaharani
#HerbaMaharaniMurah
#HerbaMaharaniShahAlam
#HerbaMaharaniKelantan
#HerbaMaharaniTerengganu
#HerbaMaharaniKedah
#HerbaMaharaniJohor
#HerbaMaharaniMelaka
#HerbaMaharaniDamansara
#HerbaMaharaniSarawak
#HerbaMaharaniBrunei
#HerbaMaharaniKlang
#HerbaMaharaniPerak
#HerbaMaharaniKeramat
#HerbaMaharaniAmpang
#Keputihan
#IkhtiarHamil
#Senggugut
#StabilkanHormon
#JamuAwetMuda
#JamuTambahTenaga
#Cyst

#Pcos


Antara permasalahan yang sering menggangu wanita dari masa ke semasa





SENGGUGUT
Senggugut adalah kesakitan yang dialami di bahagian bawah perut atau pelvis semasa datang haid.
.
.
Pelvis adalah tempat di mana organ berikut berada iaitu rahim, ovari (kilang telur), saluran falopio dan pundi kencing.
.
.
Dalam bahasa Inggeris, senggugut dipanggil “Dysmenorrhoea”.
.
.
Senggugut kerap dialami oleh golongan wanita yang masih datang haid. Ia sering kali menjadi keluhan kerana ia menganggu kerja-kerja seharian  dan menjadi sebab utama mereka tidak pergi ke sekolah atau kerja.
.
.
Pengambilan herba maharani dapat membantu melegakan senggugut.
.
.
#HerbaMaharani
#HerbaMaharaniMurah
#HerbaMaharaniShahAlam
#HerbaMaharaniKelantan
#HerbaMaharaniTerengganu
#HerbaMaharaniKedah
#HerbaMaharaniJohor
#HerbaMaharaniMelaka
#HerbaMaharaniDamansara
#HerbaMaharaniSarawak
#HerbaMaharaniBrunei
#HerbaMaharaniKlang
#HerbaMaharaniPerak
#HerbaMaharaniKeramat
#HerbaMaharaniAmpang
#Keputihan
#IkhtiarHamil
#Senggugut
#StabilkanHormon
#JamuAwetMuda
#JamuTambahTenaga
#Cyst
#Pcos



 Apakah faktor-faktor yang menyumbang kepada Penyakit Keputihan?
.
.
1. Faktor kebersihan
2. Faktor hormon
3. Faktor gaya hidup
4. Faktor kesihatan
.
.
Bahaya Penyakit Keputihan 👉Penyakit keputihan yang tidak dirawat akan mengundang kepada pelbagai komplikasi yang merbahaya. Penyakit keputihan yang lewat ditangani, bukan sahaja berpotensi untuk menyebabkan kemandulan dan kehamilan di luar rahim, tetapi boleh menyebabkan penyakit kanser rahim yang boleh membawa kematian. Penyakit keputihan yang tidak diambil perhatian pada jangka masa yang lama lebih sukar untuk diberikan rawatan. Ini adalah hasil daripada penambahan sifat kerintangan bakteria atau kulat terhadap antibiotik atau antifungal.
.
.
Amalkan Herba Maharani untuk legakan keputihan anda selamanya.
.
.
#HerbaMaharani
#HerbaMaharaniMurah
#HerbaMaharaniShahAlam
#HerbaMaharaniKelantan
#HerbaMaharaniTerengganu
#HerbaMaharaniKedah
#HerbaMaharaniJohor
#HerbaMaharaniMelaka
#HerbaMaharaniDamansara
#HerbaMaharaniSarawak
#HerbaMaharaniBrunei
#HerbaMaharaniKlang
#Keputihan
#IkhtiarHamil
#Senggugut
#StabilkanHormon
#JamuAwetMuda
#JamuTambahTenaga
#Cyst
#Pcos



 MENOPAUSE
Menopause adalah haid terakhir pada wanita, yang juga sering diertikan sebagai berakhirnya fungsi reproduksi seorang wanita. .
.
Oleh kerana itu, tidak jarang seorang wanita takut menghadapi saat menopausenya. .
.
Kehidupan menjelang dan setelah menopause inilah yang sering disebut sebagai ‘masa senja’ atau masa klimakterium.
.
.
Setiap wanita pasti mengalami masa menopause setelah mencapai usia tertentu. Ertinya, pada saat ini wanita sudah tidak bisa mempunyai anak lagi karena tubuhnya sudah tidak melepaskan sel telur dan tidak akan mengalami menstruasi lagi setiap bulannya. .
.
Terkadang, beberapa wanita sangat khawatir dengan hal ini karena menopause menyebabkan beberapa perubahan pada dirinya.
.
.
Cara menangani menopause adalah dengan melakukan senaman dan ambil pemakanan sihat atau ambil herba maharani untuk melambatkan proses menopause.
.
.
Dengan amalkan secara konsisten pengambilan herba maharani dapat melambatkan proses menopause seseorang wanita.
.
#HerbaMaharani
#HerbaMaharaniMurah
#HerbaMaharaniShahAlam
#HerbaMaharaniKelantan
#HerbaMaharaniTerengganu
#HerbaMaharaniKedah
#HerbaMaharaniJohor
#HerbaMaharaniMelaka
#HerbaMaharaniDamansara
#HerbaMaharaniSarawak
#HerbaMaharaniBrunei
#HerbaMaharaniKlang
#HerbaMaharaniPerak
#HerbaMaharaniKeramat
#HerbaMaharaniAmpang
#Keputihan
#IkhtiarHamil
#Senggugut
#StabilkanHormon
#JamuAwetMuda
#JamuTambahTenaga
#Cyst
#Pcos



 KENTUT FARAJ
.
.
Apa itu kentut faraj?
Kentut faraj atau ‘queefing’ adalah satu keadaan apabila udara terperangkap di dalam faraj. Ia menghasilkan bunyi yang serupa dengan membuang angin melalui dubur, tetapi keadaan ini tidak mempunyai bau tertentu. Walaupun ianya sering memalukan, kentut faraj biasanya dianggap normal dan tidak menimbulkan sebarang risiko kesihatan.
.
.
Punca yang menyebabkan berlakunya kentut faraj :

1. Seksual
2. Masalah pelvis
3. Ketegangan otot
4. Fistula faraj
5. Tampon
.
.
Tiada lagi masalah kentut faraj dengan Herba Maharani.
.
.
#HerbaMaharani
#HerbaMaharaniMurah
#HerbaMaharaniShahAlam
#HerbaMaharaniKelantan
#HerbaMaharaniTerengganu
#HerbaMaharaniKedah
#HerbaMaharaniJohor
#HerbaMaharaniMelaka
#HerbaMaharaniDamansara
#HerbaMaharaniSarawak
#HerbaMaharaniSeremban
#HerbaMaharaniKlang
#HerbaMaharaniPutrajaya
#HerbaMaharaniCyberjaya
#HerbaMaharaniPuchong
#Keputihan
#IkhtiarHamil
#Senggugut
#StabilkanHormon
#AwetMuda
#TambahTenaga
#Cyst
#Pcos
#SuburkanRahim



 FARAJ LONGGAR
.
.
Masalah faraj longgar sering dialami wanita selepas melahirkan anak. Bagaimanapun, perkara itu kurang diberi perhatian disebabkan malu atau kurang pemahaman mengenainya.
.
.
Kira-kira 48 peratus menyatakan kebimbangan terhadap masalah faraj longgar manakala 20 peratus pula membincangkan hal itu dengan doktor mereka.
.
.
“Akibat kerosakan tisu ini, wanita akan hilang sensasi fizikal dan mengalami ketidakpuasan seks. Ia boleh memberi kesan negatif terhadap kesihatan seksual dan kualiti hidup mereka.
.
.
“Antara yang berisiko adalah wanita melahirkan ramai anak, wanita hamil, wanita lanjut usia,wanita yang mempunyai sejarah kecederaan lampau, kelahiran berulang dan sebagainya,”
.
.
Tiada lagi masalah faraj longgar dengan Herba Maharani.
.
.
#HerbaMaharani
#HerbaMaharaniMurah
#HerbaMaharaniShahAlam
#HerbaMaharaniKelantan
#HerbaMaharaniTerengganu
#HerbaMaharaniKedah
#HerbaMaharaniJohor
#HerbaMaharaniMelaka
#HerbaMaharaniDamansara
#HerbaMaharaniSarawak
#HerbaMaharaniSeremban
#HerbaMaharaniKlang
#HerbaMaharaniPutrajaya
#HerbaMaharaniCyberjaya
#HerbaMaharaniPuchong
#Keputihan
#IkhtiarHamil
#Senggugut
#StabilkanHormon
#AwetMuda
#TambahTenaga
#Cyst
#Pcos
#SuburkanRahim



 APA ITU RAHIM JATUH ?
.
.
Keadaan di mana rahim tidak berada pada kedudukan yang sepatutnya dan jatuh ke bawah lalu masuk ke dalam faraj.
.
.
Peranakan jatuh akan menyebabkan kesakitan dan ketidakselesaan.
.
.
Ianya akan menjadi semakin teruk jika tidak dirawat dengan kadar segera.
.
.
Tiada lagi masalah rahim jatuh dengan Herba Maharani.
.
.
#HerbaMaharani
#HerbaMaharaniMurah
#HerbaMaharaniShahAlam
#HerbaMaharaniKelantan
#HerbaMaharaniTerengganu
#HerbaMaharaniKedah
#HerbaMaharaniJohor
#HerbaMaharaniMelaka
#HerbaMaharaniDamansara
#HerbaMaharaniSarawak
#HerbaMaharaniSeremban
#HerbaMaharaniKlang
#HerbaMaharaniPutrajaya
#HerbaMaharaniCyberjaya
#HerbaMaharaniPuchong
#Keputihan
#IkhtiarHamil
#Senggugut
#StabilkanHormon
#AwetMuda
#TambahTenaga
#Cyst
#Pcos
#SuburkanRahim



 SUBURKAN RAHIM
.
.
Jaga pemakanan dan kesihatan
Makan supplement yang baik untuk dalaman wanita. In shaa Allah rahim subur dengan Herba Maharani.
.
.
#HerbaMaharani
#HerbaMaharaniMurah
#HerbaMaharaniShahAlam
#HerbaMaharaniKelantan
#HerbaMaharaniTerengganu
#HerbaMaharaniKedah
#HerbaMaharaniJohor
#HerbaMaharaniMelaka
#HerbaMaharaniDamansara
#HerbaMaharaniSarawak
#HerbaMaharaniSeremban
#HerbaMaharaniKlang
#HerbaMaharaniPutrajaya
#HerbaMaharaniCyberjaya
#HerbaMaharaniPuchong
#Keputihan
#IkhtiarHamil
#Senggugut
#StabilkanHormon
#AwetMuda
#TambahTenaga
#Cyst
#Pcos
#SuburkanRahim



IKHTIAR HAMIL
.
.
Semua pasangan ynag berkahwin pasti impikan zuriat sendiri. Miss Lien kongsikan 10 tips ikhtiar untuk hamil.
1. Jumpa pakar sakit puan
2. Berurut sekali, dua kali, tiga kali atau lebih
3. HSG test
4. IUI
5. Perubatan tradisional
6. Pil buah mengkudu
7. Buah zuriat
8. Urutan kaki-Refleksologi
9. Accupunture
10. Berdoa .
.
Jom ikhtiar hamil dengan herba maharani.
.
.
#HerbaMaharani
#HerbaMaharaniMurah
#HerbaMaharaniShahAlam
#HerbaMaharaniKelantan
#HerbaMaharaniTerengganu
#HerbaMaharaniKedah
#HerbaMaharaniJohor
#HerbaMaharaniMelaka
#HerbaMaharaniDamansara
#HerbaMaharaniSarawak
#HerbaMaharaniSeremban
#HerbaMaharaniKlang
#HerbaMaharaniPutrajaya
#HerbaMaharaniCyberjaya
#HerbaMaharaniPuchong
#Keputihan
#IkhtiarHamil
#Senggugut
#StabilkanHormon
#AwetMuda
#TambahTenaga
#Cyst
#Pcos
#SuburkanRahim

http://wasap.my/601110400585









Herba Maharani ni TINGGI PERMINTAAN
























Tq datin beli jamu maharani (ibu kepada pelajar Miss Lien ni)







Real Testimoni Herba Maharani









































































































JAMU VIRAL PALING FEMES DI DUNIA DARI 300 TAHUN YANG LALU !





KEGUNAAN HERBA MAHARANI

- Herba maharani membantu untuk hamil
- Herba maharani membantu untuk Cyst
- Herba maharani membantu untuk Fibroid
- Herba maharani membantu masalah keputihan
- Herba maharani membantu meRAPATkan
- Herba maharani membantu melancarkan darah nifas
- Herba maharani membantu menstabilkan hormon period
- Herba maharani membantu menghilangkan senggugut


Kaya dengan herba awet muda.





DiLULUSkan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia
 ( MAL 200144197 )

Disahkan HALAL oleh Pertubuhan China Islamic Association iaitu salah satu badan islam luar negara yang diIKTIRAF oleh JAKIM.

Sekotak cuma RM98.00 jerr !!!
Hasil berganda - ganda.


AGENT DIPERLUKAN DI SETIAP NEGERI !!!
CEPAT - CEPAT DAFTAR!!


#TrustedSellerHerbaMaharani
#PencarianAgent
#PencarianRakanKongsi


Teruskan follow jika nak tau apa herba maharani ni? Bagus sangat ke? Hebat betul ke? Viral ????





Sambil minum kopi sambil masak tengahari tu, Miss Lien nak kongsi pengalaman mengamalkan #HerbaMaharani  sebelum tengahari menjelang.

Setelah bersalin anak ke 5, hormon dan period berubah teruk, kejap musim panas, kejap musim luruh, kejap musim sejuk, tak menentu. Sekali keluar kadang deras macam air terjun, kadang slow macam air paip. Terpikir bagaimana cara nak stabilkan balik hormon ni.

Terkawin dengan bisness Hai O ni, terjebak jual jamu Te Zhi Bai Feng Wan. Apa kebenda ni ? Hehehe.. Itu nama dalam bahasa cino, dalam bahasa melayu Herba Maharani ler. Viral jamu ni sebab ianya ikhtiar kita nak cegah sebelum merawat. Disebut juga #JamuJeratSuami , #JamuAbangSayang , #RahsiaKebahagiaanRumahTangga .

Ramai yang bagi feedback superb. Nak try lah. Betul ke boleh stabilkan hormon dan period aku ni, kata dalam hati. Oh my, oh my😱 tak habis satu kotak hormon dan period totally back to normal dan lagi tanjat bila darah yang kuar tu dah tak macam air terjun or air paip. Lancar tenang bagai air laut jer.

Banyak kelebihan biji - biji kecil Herba Maharani ni :
■ Memperbaiki kesihatan dalaman wanita.
■ Melancarkan peredaran / pengaliran darah.
■ Menyelaraskan kitaran haid yang tidak teratur / irregular period flow.
■ Mengurangkan masalah ketidakselesaan semasa tempoh haid seperti senggugut / period pain.
■ Mengurangkan masalah keputihan.
■ Rawatan herba (natural) untuk membantu kesuburan rahim wanita.
■ Menguatkan dan mengecutkan otot-otot rahim, sistem peranakan ketika berpantang.
■ Melambatkan jangkamasa menopause dengan mengaktifkan hormon estrogen, progesterone dan androgen wanita.
■ Membantu sistem organ dalam tubuh untuk berfungsi dengan baik, menjadikan badan lebih kepada awet muda (anti penuaan) dan lebih cantik.
■ Membantu menegangkan dan memberi keanjalan pada kulit, seperti sekitar payudara, ovari dan kawasan perut selepas bersalin.
■ Meningkatkan kadar metabolisme badan.
■ Mengurangkan keletihan dan kelesuan pada badan. Badan menjadi kurang lemau dan lebih bertenaga
■ Boleh diamalkan oleh kaum lelaki untuk badan bertenaga

Cuba dan rasai sendiri telan Herba Maharani ni, baru tau kesan superbnya macamana, kalau Maharani pun telan jamu ni, takkan kita yang rakyat biasa tak nak tau magic nya biji - biji cinta ni.

Kalo tak yakin jugak boleh tanya di kedai online www.mazlinshohimi.blogspot.com . Dah kompem yakin dan macamana nak dapatkan yang original, senang sangat datang pinang kat pintu 



#IkhtiarHamil
#SHOMBatuCaves
#HerbaMaharaniMurahMalaysia
#HerbaMaharaniMurahPutrajayaKualaLumpur
#HerbaMaharaniMurahShahAlamKlang




SOAL JAWAB TENTANG HERBA MAHARANI



SOALAN 1 - Siapa sesuai makan herba maharani

JAWAPAN : Semua wanita tidak kira peringkat usia 
                   sesuai makan herba maharani ni. Anak 
                   dara, wanita ikhtiar hamil, wanita 
                   berpantang selepas bersalin, wanita 
                   monopouse @ sedang mengalami 
                   simptom menopous boleh dan sangat -
                   sangat digalakkan untuk makan.


SOALAN 2 - Lelaki boleh ke makan herba maharani 

JAWAPAN : Boleh sangat, takde masalah orang
                   lelaki pun boleh makan herba maharani 
                   untuk membantu menghilangkan sakit 
                   pinggang, keletihan dan sakit - sakit 
                   badan. Fungsi utama herba maharani 
                   adalah untuk melancarkan peredaran 
                   darah. Namun begitu, Miss Lien lebih 
                   mencadangkan agar lelaki ambil herba
                   maharaja iaitu Celgynic Gold. 



SOALAN 3 - Apakah fungsi dan kelebihan herba 
                   maharani

JAWAPAN : Herba maharani membantu
                   menyuburkan rahim wanita dan sangat 
                   sesuai untuk ikhtiar hamil.

Herba maharani banyak membantu menyelesaikan masalah - masalah kesihatan yang dialami oleh golongan wanita masa kini seperti : Pcos, Cyst, Fibroid, Period tidak teratur, Keputihan, Period pain, Senggugut, Buang angin dalam badan, keletihan, lesu & macam - macam lagi..

Ianya juga dapat menghangatkan hubungan intim antara suami isteri dan menguatkan otot rahim peranakan wanita untuk menghasilkan "kemutan" yang luar biasa.

Herba maharani juga sesuai di makan oleh ibu yang sedang berpantang bagi menggantikan pengambilan jamu.

Herba maharani dapat meningkatkan kadar metabolisme badan supaya lebih bertenaga & aktif.




SOALAN 4 - Adakah herba maharani mendapat                           KELULUSAN dari Kementerian 
                   Kesihatan Malaysia

JAWAPAN : Ya, herba maharani ada pengesahan 
                   oleh Kementerian Kesihatan Malaysia.

                   ( Ruj : MAL 200144197 



SOALAN 5 - Adakah herba maharani HALAL untuk
                   dimakan

JAWAPAN : Ya, herba maharani telah dikaji dan
                   disahkan statusnya HALAL oleh 
                   Pertubuhan China Islamic Association 
                   yang merupakan salah satu badan yang
                   diIKTIRAF oleh JAKIM




SOALAN 6 - Apakah ramuan utama herba maharani 

JAWAPAN : Kombinasi lebih 20 jenis ubat tradisional
                   yang berharga iaitu pati ayam hitam 
                   selasih, concha ostrea gigas, cornu 
                   cervus nippon, radix astragalus, 
                   membranaceus, radix panax ginseng, 
                   rhizoma, cyperus rotundus, radix 
                   angelica sinensis, radix paeonia 
                   lactiflora, radix rehmaninia glutinosa, 
                   rhizoma ligusticam chuanxiong, radix 
                   salvia miltiorrhiza, rhizoma dioscorea 
                   opposita & radix giycyrrhiza uralensis.



SOALAN 7 - Apa kesan sampingan jika makan herba
                   maharani 

JAWAPAN : Kesannya berbeza bagi setiap individu,
                   namun ada juga memberi kesan sedikit 
                   panas bagi orang yang tak biasa makan 
                   jamu.

Kesannya yang lain, bila makan herba maharani akan nampak lebih awet muda, menegangkan keanjalan kulit termasuk payudara, & mencantikkan pinggul



SOALAN 8 - Bagaimana cara makan herba 
                    maharani 

JAWAPAN : Makan bermula dari hari pertama
                   selepas period ( selepas kering darah 
                   period ) . Dimulakan dengan 25 biji @ 
                   50 biji dengan air suam setiap pagi 
                   sebelum sarapan ( bergantung pada
                  badan seseorang ). 

Jika terasa panas, kurangkan kuantiti bilangan ke
 10 - 15 biji sehari.



SOALAN 9 - Berapa harga sekotak herba maharani 

JAWAPAN : Harga sekotak herba maharani sangat 
                   berpatutan & murah

Sekotak ada 6 kotak - kotak kecil yang comel. Setiap satu kotak kecil mengandungi 50 biji.

50 biji x 6 kotak kecil = 300 biji

Hanya RM98.00 SAHAJA, 

Dapatkan segera, stok sentiasa kehabisan!



SOALAN 10 - Berapa lama penggunaan sekotak
                      herba maharani 

JAWAPAN : Sekotak cukup penggunaan untuk
                   sebulan ( sewaktu haid berhenti 
                   pengambilan herba maharani ).



SOALAN 11 - Bagaimana cara untuk mendapatkan
                      herba maharani yang original  

JAWAPAN : Anda boleh dapatkan herba maharani 
                   dari Miss Lien selaku agen sah. 

Call / sms / WA : 



Anda akan dilayan sebaiknya.


#HerbaMaharaniShahAlamKlang
#PengedarMaharani
#PemborongMaharani


============================================== 


TESTIMONI PENGGUNA HERBA MAHARANI



6 kotak sekali borong sebab tahu apa keistimewaan herba maharani nie pada kesihatan & kecantikan wanita.




Alhamdulillah, berjaya hamil dengan herba maharani, kita berusaha Allah menentukan.




Alhamdulillah, syukur sangat, terkejut, mengandung kembar terus, semua nie atas usaha konsisten herba maharani.



Alhamdulillah, happy sangat bila dengar ramai yang  preggy dengan mengamalkan herba maharani.






Suami hari - hari makin sayang!


CEPAT HUBUNGI,


#PremiumBeautifulSeksyen7ShahAlam
#HerbaMaharaniSeksyen7ShahAlam
#HerbaMaharaniSabahSarawak
#JamuAbangSayang
#UbatKuat
#AwetMuda
#Senggugut
#Keputihan


WWW.MAZLINSHOHIMI.COM

=================================



uollsss jap jangan larik mata alih ke tv. Nie nak habaq mai jap, tengok ni balik dari gua tadi ada peminat si Maharani pilihan maharaja, Maharani nie pun dari jaman naga jugak, ala kira - kira 300 tahun lalu, lama tak lama la sekarang jaman pajura kan, eh uolls ni kenal ker pajura tu siapa ? Ala yang selalu berdiri kat depan patung pakai baju senjata hitam tuuh.

Peminat misteri ni tetiba http://wasap.my/601110400585 nak beli maharani tanpa tanya apa khasiat, kelebihan, kekuatan, ke apa - apa la lagi😁

Miss Lien belum sempat nak letak api kat alam maya lagi peminat ni dah larik ketuk kat pintu wacap.

Eh uolls, Miss Lien belum habis lagi story naga ni mata hitam, mata putih uolls tu gi mana. K lah, nampaknya naga pun dah senyap, tidur la tue, penat kejar Miss Lien  tak dapat - dapat.

Layan gambo puteri Hang Lin pow tu yea.

www.mazlinshohimi.blogspot.com
#HerbaMaharaniMurah
#HerbaMaharaniPutrajayaKualaLumpur
#HerbaMaharaniShahAlamKlang
#IkhtiarHamil

================================




Alhamdulillah, semuanya datang dari Allah SWT.
Asal cerita adik ain ni pinang Maharani dari Instagram shohimi_mazlin. Jauh nun di Pantai Timur tinggalnya, semua tu tidaklah menjadi maslahah pada zaman internet kini untuk dipinangnya Maharani.

Konsisten dengan pengambilan 25 biji sehari, setiap pagi sebelum sarapan. Mula telan tiada apa yang berlaku, setelah makan 3 ke 4 kotak kecil, ada keluar darah seperti darah haid katanya. Miss Lien bagitau maharani sedang bertindak dalam rahimnya. Ain pun ok jer la. 

Bile tinggal 1 kotak kecil, Ain pon oder sekotak besar yang ke2 kali. Tup tup Ain wasap bagitau dia buat test preggy and nampak dua line, Miss Lien kata preggy tueh, tapi Ain tak percaya. Esok gi jumpa doc dan disahkan preggy.

Bersyukur sangat, finally Allah makbulkan permintaan Ain. Alhamdulillah besar sungguh kebesaran Allah SWT.

Panjang lebar ceritanya.
Herba Maharani ada lagi, kalo ada yang nak pinang roger - roger http://wasap.my/601110400584 Miss Lien hantar pinangan sampai depan pintu rumah abam posmen, esok terus sampai.


www.mazlinshohimi.blogspot.com


#IkhtiarHamil
#HerbaMaharaniMurah
#JamuJeratSuami
#AmalanWanitaBekerjaya
#HerbaMaharani
#HerbaMaharaniMurahPutrajaya
#HerbaMaharaniMurahCyberjaya
#HerbaMaharaniMurahKualaLumpur
#HerbaMaharaniMurahShahAlamKlang
#HerbaMaharaniSeksyen7Shahalam
#HerbaMaharaniMurahKedah
#HerbaMaharaniMurahPerak
#HerbaMaharaniMurahBorneo
#HerbaMaharaniMurahBrunei
#IkhtiarHamil
#JamuJeratSuami
#JamuAbangSayang
#JamuJeratSuami
#Kesuburan
#NakZuriatSendiri
#AwetMuda
#SetKesuburan
#Senggugut 
#JamuKetat 
#StabilkanHormon 
#LancarkanDarah
#HilangJerawat 
#HilangkanLenguhBadan
#ProjekBerjasaSambilMerasa
#SHOMBatuCaves

#No1CertifiedPremiumBeautifulExpert


================================

JAMU PALING FAMOUS KAT DUNIA!

Herba Maharani Membantu Untuk Hamil
Herba Maharani Membantu Untuk Cyst.
Herba Maharani Membantu Untuk Fibroid.
Herba Maharani Membantu Untuk Masalah Keputihan.
Herba Maharani Membantu meRAPATkan.
Herba Maharani Membantu Melancarkan Darah Nifas.
Herba Maharani Membantu Stabilkan Hormon Period.
Herba Maharani Menghilangkan Senggugut.


Kaya Dengan Herba Awet Muda.

Diluluskan kementerian kesihatan Malaysia - 
MAL 200144197

Disahkan halal oleh pertubuhan China Islamic Association iaitu salah satu badan Islam luar negara yang diiktiraf oleh JAKIM.



#HerbaMaharani
#HerbaMaharaniOriginal
#HerbaMaharaniMurahShahAlamKlangKualaLumpur
#NakHamil
#PeriodProblems
#KeputihanHilang
#KecutkanCystDanFibroid
#Senggugut
#AgentMaharani
#RahsiaRumahTangga
#FarajBecak
#FarajLonggar
#MalamPertama
#NakKurus 
#JamuKetat
#JamuAbangSayang 
#JamuJeratSuami 


Risik sekarang

www.mazlinshohimi.com



Untuk Keterangan Lanjut Hubungi Hotline/ Whatsapp 011-1040 0585

No comments:

Post a Comment

Premium Beautiful Raya 50% Murah 2019

Premium Beautiful Raya 50% Murah 2019. Special discount 50% untuk long girdle. Separuh harga yang tak pernah dibuat lagi. Term and ...

 
Copyright © 2017 Mazlin Shomimi. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.